Complaint: pakketje bij buren .. maar welke?!

user-43039 on 08 March 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

verwachtte vorige week een pakketje via selektvracht (tellsell) .. ik was niet thuis (er zijn ook mensen die werken overdag!) .. dus pakketje bij buren op volgend huisnummer (ergens tegenover .. niet echt in de buurt van mijn eigen huis) afgegeven stond er op het briefje. Daar wist men van niets .. ook directe buren hebben niets ontvangen. Waar is het dan wel?

Gewenste oplossing

Ik wil dat selektvracht zsm contact met me opneemt om dit op te lossen. Ik wil weten waar het pakketje wél is bezorgd en kan men dit niet meer achterhalen wil ik het aankoopbedrag van mijn pakket teruggestort zien door selektvracht.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from Selektvracht

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, Spijtig te vernemen dat u uw pakket in eerste instantie niet heeft mogen ontvangen en dat u niet geheel tevreden bent met de dienstverlening van Selektvracht B.V. Om u van dienst te kunnen zijn vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice van Selektvracht onder emailadres parcels.customerservice@selektvracht.nl onder referentie 20110308111431. Graag ontvangen wij in uw mail uw adresgegevens en eventueel de pakketgegevens. Zodra wij uw email hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen om vervolgens met u naar een oplossing te gaan zoeken. Vetrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Team

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of