Complaint: Bezorging

user-43431 on 11 March 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben bejaard en slecht ter been. Al jarenlang ontvang ik De Telegraaf in de voordeurbus. Op de buitenbus staat een verzoek hiertoe vermeld. Wekenlang klaag ik nu via de geeigende mail dat de krant NIET IN DE VOORDEURBUS wordt bezorgd. Ook via een andere mail geklaagd. Antwoord: de rayonmanager gaat dit persoonlijk behandelen. Telefonisch gemeld dat de klacht toch niet wordt opgelost. Laatste antwoord was (na een zoveelste excuus): We zijn er mee bezig. Mijn geduld is op.

Gewenste oplossing

De krant evenals jaren tevoren in de voordeurbus.

All complaints of