My complaint:
Medio oktober vorig jaar heb ik mijn abonnement verlengd en gewijzigd per 1 november 2010.
De telefonische verkoper heeft mij het HD Smartpack aanbevolen. De in-huis bekabeling blijkt niet geschikt voor HD kwaliteit. Daaromtrent heeft de verkoper mij niet geïnformeerd of gevraagd. De monteur die daarvoor langs is geweest heeft een HD ontvanger (niet recorder) geïnstalleerd waardoor ik wel alle HD zenders ontvang. Telefonisch is het abonnement vervolgens omgezet naar het Top-pakket incl. HDTV (zenders). Sindsdien is het met de facturering drama. Tot bedragen van in de €. 300 worden geïncasseerd en gestorneerd, ontvang ik factuuroverzichten die niet kloppen en worden abonnementen in rekening gebracht die ik niet afgesloten heb, waaronder het Eredivisie-Life pakket op twee kaarten!! 30 telefoontjes verder, diverse toezeggingen het nu helemaal op te lossen en of terug te bellen. Het helpt allemaal niets. Inmiddels ben ik weer afgesloten vanwege een openstaande factuur!!! Om gek van te worden. Een bevoegd functionaris die het probleem op kan lossen krijg je niet aan de lijn.
Gewenste oplossing
Ik heb zelf uitgerekend wat ik verschuldigd zou zijn (tot en met maart 2011 €. 73,47 en ben uiteraard bereid om dat te betalen. Dan moeten we het er wel over eens zijn dat ik dat verschuldigd ben en niet meer dan dat.

