Complaint: foutieve te naam stelling waardoor alle rekeningen bij iemand anders zijn gekomen

user-43873 on 16 March 2011 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

door EEN verkeerd telefoontje van een gast, mevr. I de Koning, is alles op haar naam en mijn adres komen te staan….zodat ik geen energie heb kunnen betalen gedurende 5 maanden en afgesloten ben bij Greenchoice sinds 14 sept 2010
Alle post ging via haar en zij heeft volgens mij nooit iets betaald…Inmiddels woont zij per 1 jan.2011 ergens anders en ontvangt nog steeds deze rekeningen die zij waarschijnlijk nog steeds niet heeft betaald….

Gewenste oplossing

Ik heb me inmiddels weer bij Greenchoice aangemeld per 2 april 2011 en nu zeker weer op MIJN Naam…….. Natuurlijk moet ik over de afgelopen 5â 6 maanden energie betalen….ik zal de meterstand per 2 april opnemen………En ik verwacht van u de afrekening van deze termijnen…….. Ik hoop dat het zo in orde komt zie ook mijn aangetekende brief!!! d.d. 11 maart 2011
Mijn naam : W.van Trijffel…Lumeystraat 1 c 3039 ZM Rotterdam….0104650238 … willemienvt@freeler.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

In ons telefonische contact vanavond gaf u aan dat de situatie wat u betreft opgelost is.

Met vriendelijke groet,

^Ralf van energiedirect.nl

All complaints of