Complaint: bezorging

user-43966 on 17 March 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanaf 4 maart een abbonnement aangegaan met deze ochtend krant, tot op heden iedere dag geklaagd omtrent het niet bezorgen van deze krant, ook van nabezorging is geen sprake!

Gewenste oplossing

Met het bezorgen iedere ochtend van deze krant en het abbonnement pas in laten gaan op het moment van juiste en dagelijkse bezorging.

All complaints of