My complaint:
Bij deze wil ik een klacht indienen over de gang van zaken met de aanvraag van het smartpack .
Ik ben begin februari benaderd door canaldigitaal of ik niet over wilde stappen .
Ik had hier wel interesse in ,telefonisch in orde gemaakt met de afspraak dat voor 15 maart de telefoon {met behoud van het huidige telefoonnummer} en het internet geleverd zouden worden i.v.m.opzeggen Kpn De afspraak was dit schriftelijk te bevestigen deze heb ik tot op heden nog niet ontvangen.
28 februari is er een montuur langs geweest die in de veronderstelling was dat de apparatuur was opgestuurd. Maar ik had niets ontvangen.
Vervolgens vele malen gebeld met canaldigitaal waar ik tot drie keer teruggebeld zou worden wat maar niet gebeurde. In het systeem van canaldigitaal blijk ik niet voor te komen
Gewenste oplossing
Ik geef u tot 27 maart de kans om ons smartpack in orde te maken of ons te benaderen met een oplossing .
Indien ik voor 27 maart niets van u heb vernomen ga ik er van uit dat we de overeenkomst ontbinden omdat u niet uitlevert wat we overeen zijn gekomen

