Complaint: wereldpas sns bank

user-44065 on 18 March 2011 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Kon op vakantie in egypte niet pinnen. Bij de lokale bank aldaar gevraagd: het bleek dat sommige banken standard de passen voor africa blokeren. Vanuit Egypte aan de bank gevraagd om te deblokeren. Ze reageerden per email terwijl ik had gevraagd had om te bellen omdat internetten moeilijk was op die locatie. Ik ging zelf bellen met de internationale hulplijn en kreeg een antwoordapparaat aan de lijn, dat verwees naar de website. De email zei dat mijn pas geblokeerd was en dat ik in het buitenland niet meer dan 500 Euro per dag kon pinnen. Dit terwijl ik had gemeld dat ik helemaal niet kon pinnen. Ik kon met veel moeite terug emailen met de vraag om te bellen en de pas onmiddelijk te blokeren. Men emailde terug dat er nu het noodvalplan inging en dat ik een aantal vragen moest beantwoorden (zoals heeft u de digipas bij u…). De bankpas is nog steeds geblokeerd en ik bleef zonder geld zitten.

Gewenste oplossing

Als de wereldpas niet in de hele wereld werkt moet dit van te voren gemeld worden. Klachtenoplossing was ronduit zielig te noemen. Ik wil alle kosten die ik heb moeten maken vergoed krijgen inclusief de kosten van de vakantie want die was volledig verknoeid.

Message from SNS Bank

13 years ago - Beste "1297320", Erg vervelend dat je in Egypte pinproblemen hebt gehad met de SNS Wereldpas en de communicatie hierover niet goed is verlopen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. We willen je vragen om je contactgegevens te sturen naar webcare@sns.nl. We nemen dan contact met je op om een duidelijk beeld te krijgen van de situatie en helpen je vervolgens graag verder. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Comment by poster of the complaint

13 years ago - SNS Bank heeft wel spoedig gereageerd, echter vond men dat de gang van zaken volgens het boekje was gegaan en dat men uiteraard geen kosten ging vergoeden. Ik ben inmiddels klant bij een andere bank (mijn eerste klacht over deze bank heb ik net geplaatst) en kan dat iedereen alleen aanbevelen. Aarzel vooral niet, want bij de SNS ben je als klant helemaal niets waard!

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Telefonisch afgehandeld.

All complaints of