My complaint:
Het boeken van een huisje voor 4 vrouwen met 4 kinderen was erg moeilijk bij centerparcs. Want 4 kinderen was niet mogelijk (!?) Uiteindelijk is dat gelukkig wel gelukt. Maar door al het heen en weer bellen ben ik de vraag vergeten te stellen voor een huisdiervrij huisje. Toen ik hier later naar vroeg gaven ze aan dat dit niet bestond in het park Zandvoort. Ik was ernstig verbaasd. Toen ik hen vroeg of er de mogelijkheid is om te checken of er in een huisje 4a5 weken geen huisdier heeft gezeten was dit er niet. Waar het op neerkomt is dat dit te veel werk is. Ik vind het erg dat deze service niet wordt geboden. Waar het nu op neerkomt is dat het meisje niet meer mee kan want de eczeem die ze krijgt is niet te overzien voor haar.
Centerparcs had nog wel de suggestie om wekelijks te bellen met de vraag of er een huisdier in ons huisje zit, zit deze er dan kunnen ze er niets aan veranderen.. Wat heeft bellen dan voor zin en kost dat net veel tijd voor hen?
Gewenste oplossing
Wanneer centerparcs kan kijken in welk huisje er 4a5 weken geen huisdier zit en of wij dan hier kunnen verblijven. Er zijn ong 50 huisjes van 8 personen. Dat lijkt mij niet meer dan een uurtje werk.