My complaint:
Wij krijgen een bon met code.Kunnen daarmee een fiets winnen ,maar is niets van te vinden op mijn telegraaf.nl/lente
Gewenste oplossing
Ik wil die fiets graag hebben,zij geven het idee dat dat niet zo moeilijk is.Het is ook geen 1 aprilmop neem ik aan.

