Complaint: De telegraaf viert het begin van de lente

user-44136 on 18 March 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij krijgen een bon met code.Kunnen daarmee een fiets winnen ,maar is niets van te vinden op mijn telegraaf.nl/lente

Gewenste oplossing

Ik wil die fiets graag hebben,zij geven het idee dat dat niet zo moeilijk is.Het is ook geen 1 aprilmop neem ik aan.

All complaints of