Complaint: Telegraaf viert het begin van de lente

user-44186 on 19 March 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Inlogcode van de Telegraaf voor een lentefiets is onmogelijk te vinden. Ben nu al twee ochtenden bezig om er achter te komen. Ik heb zulke ‘geintjes’ al eerder meegemaakt van de Telegraaf met diverse acties. Wat is de bedoeling van deze krant. Om nog meer zieltjes te verzamelen? En denken dat men dom is en men niet met een computer om kan gaan? Het merendeel van de potentieele aanmelders voor deze actie haakt natuurlijk na een paar zoekpogingen af. Ik vind dit eigenlijk schandalig, vooral omdat het – althans voor mij – niet de eerste keer is dat ik vergeefs zoek. Inderdaad….. en toen dus maar afgehaakt.

Gewenste oplossing

De krant moet gewoon zijn zaakjes op orde hebben en waarmaken wat beloofd wordt.

All complaints of