Complaint: afschrijvingkosten

user-44370 on 21 March 2011 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb ruim 2 weken mijn lidmaatschap opgezegd, en nog halen ze geld van mijn rekening af terwijl ik het geld nodig heb!!! Daarom heb ik ruim vantevoren opgezegd… Dus waarom?

Er is geen voorwaarde dat de laatste afschrijving normaal is na het beeindigen….

Het zou direkt gestopt worden en de afschrijving ook!!

Gewenste oplossing

Ik wil het bedrag terug!!

het is mijn etensgeld, ik heb veel schulden en een bijstanduitkering… Ik ben helemaal alleen en weet niet hoe ik moet overleven de komende 3 weken!!!!!!!!!!!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Poeran,
Op 7 januari 2011 heeft u zich inderdaad bij ons uitgeschreven voor uw abonnement. U heeft echter daarna opnieuw een abonnement afgesloten op 15 januari 2011 en op 26 januari 2011 nog gereagaeerd op een woning. Op 15 maart om 19:36 uur heeft u dit tweede abonnement zelf via onze site stopgezet. De afschrijving waar u het over heeft, heeft betrekking op het tweede abonnement wat u heeft afgesloten en was volledig terecht.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of