Complaint: Sony Erisson/ Telfort

user-29754 on 21 March 2011 about Sony Ericsson in category Electronica - GSM

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zoveelste keer problemen met mijn SE C905. Inmiddels heb ik de neiging om hem het raam uit te smijten.
December 2009, ging mijn abonnement verlengen bij Telfort en koos voor de SEC905, had goede ervaringen met de SE. Na een paar mnd ging hij al terug naar jullie, want steeds als ik iets in het menu wilde gaan, ging hij direct terug naar het begin menu. Tja ach kan gebeuren. Na een week kwam hij terug. Een lange tijd ging het goed. En ja hoor precies het zelfde euvel deed zich weer voort. Ik werd al wat kribbiger en had het gevoel een maandag morgen model te hebben. Na 10 dgn had ik hem eindelijk weer terug en het ging redelijk goed. Oke het toetsenbordje viel er af en toe uit, maar ach, vanaf begin af aan zit ie al niet zo lekker vast, dus ben dat wel gewend.
Tja het kan niet altijd goed gaan. Nog steeds moet ik dagelijks mijn telefoon opladen, het kreng loopt leeg waar je bijstaat. Dus ‘s nachts op de oplader. Wanneer hij schijnbaar opgeladen is dan geeft hij een foutmelding, Er is een fout opgetreden het opladen kan niet voltooid worden. Op een gegeven moment wordt ik wakker vanwege het licht wat het ding uitstraalt, maar ondertussen staat zijn capaciteit op 69% of te wel hij is de batterij alweer aan het leegtrekken. ( Eerder was de battery al voor 80% opgeladen voor dat ik in slaap viel. Heb nog een oude mobiel van Sony Ericsson die blijft wel gewoon opgeladen, hoe lang de adapter ook in het stopcontact zit. Momenteel ben ik alles gewoon spuugzat. Na 2 keer repareren nu weer wegbrengen, weer een week tot 10 dgn of langer kwijt? Hoe lang gaat dit nog door?

Gewenste oplossing

Een nieuwe telefoon. Ik neem geen genoegen met wederom een reparatie. Het is voldoende geweest.

All complaints of