Complaint: Uitbetaling spaarloonregeling

user-44578 on 22 March 2011 about Nationaal Spaarfonds in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn spaarloonregeling is 1 juli 2010. Navraag leerde dat de uitkering van de waarde, in geld of aandelen, in 2011 zou plaats vinden. Ik zou een expiratiebrief ontvangen in de 3e week van januari 2011. Dit heb ik toen ook nog bevestigd gekregen door de telefoon, begin januari. Eind januari ben ik gaan bellen waar de brief bleef, toen kwamen ze met de melding dat er problemen waren met mijn adres. Ik heb toen mijn adres doorgegeven, ik heb de afgelopen jaren overigens gewoon de post op mijn adres ontvangen, dus dat was wel vreemd.
Ik ben uiteindelijk bijna wekelijks aan het bellen geweest waar de expiratiebrief bleef en elke keer weer het verhaal dat ze met het adres zaten te klungelen. In februari ontving ik overigens een brief m.b.t. gegevens voor de belasting, deze kwam dus wel aan. Uiteindelijk is in de eerste week van maart besloten dat ze de brief in een gesloten envelop zouden opsturen, deze is uiteindelijk op 8 maart aangekomen. Ik heb de papieren ingevuld en de bijbehorende stukken bijgevoegd (bewijs van in leven zijn, de orginele polis etc). 9 maart ‘s ochtends heb ik deze brief aangetekend op de bus gedaan. Tevens heb ik aangegeven dat ik de aandelen naar een beleggingsrekening van ING overgeschreven wil hebben. Dezelfde middag kreeg ik 2 enveloppen van Nationaal Spaarfonds met daarin 2 expiratiebrieven, gedateerd eind januari en half februari, hier heb ik niets mee gedaan omdat ik alles ‘s ochtends al verstuurd had.
15 maart heb ik gebeld om te verifiëren of de brief was aangekomen, dat was nog niet het geval, ik moest nog even geduld hebben.
21 maart wederom gebeld met dezelfde vraag, de brief was nog niet aangekomen, terwijl track & trace van TNT post aangeeft dat de brief op 10 maart is afgegeven. Mevr v Zandvoort zou het uitzoeken en mij 22 maart ‘s ochtends terug bellen. Uiteraard heb ik niets gehoord en heb ik zelf gebeld, de meneer die ik aan de lijn kreeg zei dat ze mij ‘s middags alsnog zou bellen. Om 16.30 uur heb ik zelf weer gebeld, mevr v. Zandvoort was niet meer aanwezig. De mevr die ik nu aan de lijn had gaat mij donderdag of vrijdag terugbellen, tenminste dat zegt ze.
Ik ben het helemaal beu, ik krijg het idee dat ik ontiegelijk aan het lijntje gehouden wordt en weet niet meer wat ik moet doen om die aandelen, die een fors bedrag behelsen, in mijn bezit te krijgen. Tevens zit daar nog een financiële vergoeding aan vast die ik dus ook nog niet heb.

Gewenste oplossing

1. Zo snel mogelijk die financiële vergoeding op de aangegeven rekening
2. De aandelen zo snel mogelijk op mijn beleggingsrekening
3. Een welgemeend excuus van Nationaal Spaarfonds voor alle vertraging, vooral ergenis en gemaakte belkosten (15 x gebeld)

All complaints of