Complaint: Dierenverzekring

user-44858 on 25 March 2011 about Nationaal Spaarfonds in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Verrast kreeg ik een mailtje van Intrum Justitia, dat ik een betaling moest doen en wel binnen een termijn van een week anders werd het een gerechtelijke procedure. Navraag bleek dat het ging om een dienrenverzekering bij het Nationaal Spaarfonds die ik in 2008 afgesloten zou hebben. Spaarfonds gebeld en gezegd dat ik nooit iets afgesloten heb, want als dat zo zou wezen zou ik toch in het bezit moeten zijn van een polis, het antwoord was, misschien bent u wel ten onrechte door een telefonische colporteur een verzekering aangesmeerd. Vreemde opmerking vond ik dat. Bij Intrum Justitia hielp praten niet, in feite werd er gesuggereerd dat ik gewoon lieg, om het gesprek niet te laten exploderen heb ik het maar beeindigd. Ben er niks mee opgeschoten. Ik heb geen polis, nooit aangevraagd ook.

Desired solution:

De kosten van 119.00 euro niet te hoeven betalen.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Nationaal Spaarfonds

All complaints of