Complaint: eenmalig blijkt abonnement

avsoftware on 29 March 2011 about Hotelbon in category Reizen Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Door een vriendelijke verkoper verleidt tot het eenmalig aanschaffen van een hotelbonkaart. Nooit gebruik van gemaakt. Nu blijkt dat een abonnement te zijn en gaan ze binnenkort 59.95 van mijn rekening proberen af te schrijven. Ik heb geen bericht gehad van abonnement of van verlenging. En ik wil geen verlenging van iets dat ik in de praktijk niet gebruik.

Desired solution:

Het bij een eenmalig fout houden.

Message from

13 years ago - U kunt de Jaartkaart eenmalig gebruiken, echter u dient voor een bepaalde datum daar melding van te maken. Dit staat in de bijgevoegde brief vermeld en indien men zich "misleidt voelt" kan het volledige pakket worden geretourneerd en wordt het direct afgeboekt. Indien wij niets vernemen, gaan wij ervan uit, dat u de voorwaarden heeft gelezen en hiermee akkoord gaat. Ik verzoek u met NAWT gegevens te mailen naar: webcare@hotelbon.nl ovm van: jrkt/opz.02011/005 Met vriendelijke groet, Laura de Boer/ webcare team.

All complaints of