Complaint: Opzegging niet ontvangen

wouterstek on 01 April 2011 about Hotelbon in category Reizen Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb mijn Hotelbon Jaarkaart op 14 januari 2011 opgezegd, accepterend dat mijn contract liep tot 1 april 2011, nu heb ik een acceptgiro in de bus voor het nieuwe jaar met een Hotelbon Jaarkaart. Na telefonisch contact werd mij verteld dat de post wel een fout zal hebben gemaakt, en dat er niets voor mij gedaan kan worden.

Desired solution:

Opzegging per direct, en geen betalingsverplichting voor het komende jaar.

Message from

13 years ago - Helaas kan ik uw gegevens niet inzien zodat ik u niet persoonlijk kan benaderen. Ik verzoek u mij uw NAWT gegevens en uw jaarkaartnummer te mailen. Mailen naar: webcare@hotelbon.nl onder vermelding van nummer: LDB/jrkrt0005 Met vriendelijke groet, Laura de Boer Webcare Team Hotelbon Laura de Boer.

All complaints of