My complaint:
Vanaf 24 april 2011 ben ik in het bezit gesteld van het telefoonnummer 06-50210595.
Vanaf dit moment wordt ik dagelijks lastiggevallen door callcenter van Nederlandse energiemaatschappij Nederland. Op SMS’s wordt niet gereageer door de organisatie en ik heb om vanaf heden geen telefoontjes of anderszins door hen benadert te worden. Verder wil ik de gemaakte kosten voor mijn werkgever, die dit nr. aan mij beschikbaar te stellen bij hen in rekening brengen vanaf 24 maart 2011!!. Het nummer is beschikbaar voor calamiteiten binnen de gemeente en niet in gebruik voor persoonlijk gebruik. Ik ben ook geen klant van de organisatie en wens dit nu ook zeker niet te worden.
Gr. Wilma de Vries
Graag een reactie per mail.
Bij het invullen van het klachtenformulier geeft het een melding aan bij het adres en dan is het niet meer mogelijk om het te verzenden.
De telefonische reactie van het callcenter (mevr. van den Akker) op 1 april 18.35 uur was “zeer klantvriendelijk”, maar niet heus.
Desired solution:
Excuus en eveneens een tegemoetkoming in de kosten voor mijn werkgever. De telefoontje's komen binnen in de voicemail en de sms's richting hen en mijn reactie om hiervan verstoken te blijven. ik begrijp dat zij hun geld willen ontvangen, maar val daar niet iemand mee lastig, die het nummer in gebruik heeft gekregen vanaf 24 maart 2011.
Dan het bellen tijdens kantooruren; zij bellen tijdens en na kantooruren en dit bieden zij een mogelijke klant niet.