Complaint: slechte service

user-45916 on 04 April 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben een huisje gehuurd voor september in duitsland. Eerst wilden wij de catalogus hebben, vervolgens staan de prijzen eer niet in, daarvoor moet je op het internet kijken. Niet iedereen heeft internet en dan nog moeilijk op te zoeken. Vervolgens ga je boeken, duurt uren, maal tig keer de telefoonkosten, dan krijg je weken later een brief dat we 150 euro aan moeten betalen (terwijl wij een coupon van de ing hebben van 150 euro die zeiden ze, als aanbetaling zou dienen), dan ge je weer bellen, weer 12 minuten naar een vreselijk muziekje luisteren en weer maal tig keer telefoonkosten, dan krijg je te horen dat we voor 1 juli moeten betalen(dit was niet eerder verteld). De bevestiging hebben we dus na 4 weken nog niet ontvangen, niet per email en ook niet via de post.
Nu is toegezegd dat ze het gaan oplossen, maar dit moet ik eerst nog zien. Een excuus zou ook op zijn plaats zijn, maar helaas.

Desired solution:

Een beetje klantvriendelijkheid zou op zijn plaats zijn.misschien alles schriftelijk doen, zodat je bewijzen hebt en misschien meer telefonisten, zodat je niet te lang hoeft te wachten. Het muziekje afschaffen, dit werkt op de zenuwen.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from CenterParcs

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw klacht gelezen en willen dit graag met u oplossen. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw contactgegevens te sturen naar webcare@centerparcs.com? Wij nemen dan contact met u op. met vriendelijke groet, Webcare Team Center Parcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

All complaints of