My complaint:
In het najaar van 2010 werden wij gebeld door CanalDigitaal met een aanbieding op het Familiepakket. Als het niet beviel moesten wij dit binnen 2 maanden schriftelijk aangeven en zouden wij weer terug gaan naar het basispakket. Wij gingen akkoord en zouden binnen enkele dagen een bevestigingsbrief ontvangen.
Maar de bevestigingsbrief kwam niet, we hebben wel een aantal keren geprobeerd de Familiepakket-zenders te installeren maar kregen ze niet.
We dachten dat de aanbieding niet was geactiveerd, namelijk GEEN BRIEF en GEEN ZENDERS.
Tot op heden hebben wij geen Familiepakket-zenders maar is er al wel 4 X € 14,95 afgeschreven.
Tijdens telefonische contacten werd er na lang wachten en doorverbinden (duur zo’n 50 minuten á 15 cent = € 7,50) uiteindelijk gemeld dat dit niet telefonisch kon, maar schriftelijk moest.
Raar hoor, je kan dus blijkbaar wél telefonisch een abonnement áángaan maar niet opzeggen zelfs niet als je niets ontvangen hebt.
Vervolgens het hele verhaal op papier gezet met het vriendelijke verzoek het familiepakket ongedaan te maken en het teveel betaalde abonnementsgeld en telefoonkosten terug te storten. Na een maand geen reactie dus nogmaals een brief gestuurd met hetzelfde verzoek.
Nu wel een reactie nl: Helaas moeten wij u meedelen dat wij niet aan uw verzoek kunnen voldoen.
Nou lekker is dat. Wij hebben géén bevestigingsbrief en géén familiepakket ontvangen, maar we betalen er wél voor.
Desired solution:
Het Familiepakket ongedaan maken (dus terug naar het oude Basispakket á €9,95), het teveel betaalde abonnementsgeld en de telefoonkosten aan ons terug betalen.

