Complaint: Onterechte Boetebetaling

user-46072 on 07 April 2011 about BP in category Tankstations

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Er is mij 9 Euro extra in rekening gebracht bij het betalen vanwege het feit dat mijn bankpas niet werkt op jullie betalingsysteem. Ik was op dat moment niet in de gelegengeid de kosten op andere wijze te voldoen en was ook niet in de gelegenheid om dit per direct op te lossen i.v.m. ophalen van mijn baby van de creche,wij hebben afgesproken dat ik het bedrag de volgende dag zou voldoen aangezien ik er vlakbij werkzaam ben. Zoals afgespoken ging ik het bedrag betalen en er is mij 9 euro extra boete in rekening gebracht omdat ik het geld een dag later heb betaald. ik vind dit zeer onterecht en klantonvriendelijk. Als het enigzins mogelijk was geweest om hiervoor terug te komen had ik het per direct gedaan maar met mijn kleine kinderen ga ik niet nog is laat de straat op aangezien ik ook niet in de buurt woon.

Het is niet mijn probleem dat jullie betalingsysteem niet functioneert op alle bankpassen.

Ik wil graag mijn 9 euro terug.

Desired solution:

DIT IS EEN PRINCIPE KWESTIE !

IK WIL MIJN 9 EURO TERUG !

All complaints of