Complaint: Achterlijke administratiekosten bij herinnering

user-46193 on 06 April 2011 about Afterpay in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Door een fout van mijzelf is er een rekening van een boek (besteld bij Boek.net) blijven liggen. Bij de eerste herinnering kwamen er administratiekosten bij van 7,50. Binnen 5 dagen weer een rekening met extra 15 euro. En weer 5 dagen later een brief van een incassobureau.
Ik kan begrijpen dat een bedrijf het geld wil, maar ik vind dit wel een achterlijke manier van handelen. Ik betaal altijd mijn rekeningen, maar door een fout ben ik voor een boek nu ruim meer dan het dubbele kwijt.

Desired solution:

In ieder geval de administratiekosten van 15 euro terug.

Message from

13 years ago - sorry meneer mevrouw maar na 1 fout waarna de herrinering van 7.50 binnen kwam had u toch als nog gewoon kunnen betalen? is het niet een klein beetje zo dat als u dan niet betaald u zelf ook wel had kunnen bedenken dat er dan meer kosten bij zouden komen?

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Afterpay

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Afterpay

Afterpay

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Naar aanleiding van uw bericht op deze site heeft AfterPay getracht in contact met u te komen om de door u geplaatste klacht te bespreken en op te lossen. Helaas hebben ondanks diverse pogingen u niet kunnen bereiken.
AfterPay streeft naar optimale klanttevredenheid waar het gaat om het achteraf betalen van online aankopen voor zowel webshop als consument! Graag willen wij dan ook alsnog in contact met u komen om gezamenlijk uw klacht te bespreken en op te lossen. Vriendelijk verzoeken wij u een e-mail te sturen naar specialdesk@afterpay.nl of telefonisch contact op te nemen met afdeling Special Desk van AfterPay . U kunt ons tijdens kantooruren bereiken op telefoonnummer 0513-744115.

All complaints of