Complaint: geen terechte overnamen

user-46212 on 06 April 2011 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

hierbij heb ik een klacht waar ik 246euro aan heb verloren
de klacht luid.
ik heb ooit een contract afgesloten een jaar voordat ik verhuist ben. ik had toen een contract bij nuon staat op mijn ter naamstelling op het leverende adres minder dan een jaar later ben ik verhuist en niet meer wetende dat ik een contract had hierbij heb ik bij nuon een verhuisbericht door gegeven die zijn mij gaan leveren op mijn nieuwe adres na afsluiting van nuon op mijn oude adres is er een nieuwe bewoner komen wonen die een contract heeft afgesloten bij een leverancier op zijn ternaamstelling dus op zijn naam.
heb contact gehad met stedin hier over en zij zeggen dat energie direct het contract van de bestaande bewoner dus op een hele andere naam hebben overgenomen en op mijn naam en bankrekening hebben gezet. hierbij blijft energie direct vol houden dat ik een verhuisbericht had moeten sturen.
en als het goed is als het klopt hebben zij gezien dat ze een andere naam hebben staan op dat adres dus mijn vraag is waarom hebben ze niet gebeld maar gewoon gedaan stedin zelf snapte het ook niet hoe dat gekomen is maar hierbij verklaard energie direct dat ik nu naar de bestande bewoner moet en mijn geld moet terug eisen aan hem.
ik ben hier al bijna meer dan 3maanden mee bezig om uit te zoeken vind het een hoop geld graag hoor ik een oplossing van hoe of wat want in mijn ogen kan dit niet.
nog 1 ding wat ik heel gek vind.
na het eerste klacht mailtje naar energie direct had ik opeens geen account meer op hun site zodat ik kon kijken wat ik echt kwijt was zit nu bij eneco al een tijdje maar ik kan nog steeds op me nuon account en daar heb ik ook info voor op gezocht bij me eigen leverancier en die zeggen dat dat al helemaal niet klopt .

Desired solution:

geld terug voor iets wat ik nooit heb kunnen gebruiken/verbruiken

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

deze klacht is verouderd en afgehandeld. Klacht afgesloten

All complaints of