Complaint: over reservering via telefoon

user-46213 on 06 April 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik had gebeld voor kaartjes voor mary poppins met een dinerbuffet zij vertelde mij dat 2 kaartje gratis was en dat 3 gangen diner 39.75 was nu staat er op de bon de kosten zijn 19.75 pp. Dan krijg ik 3 voucher als bewijs van verzekering daar heb ik niet om gevraagd. Er staat dat ik de kaarten moet controleren op datum nou die klopt maar waar staat dat ik op de 10 rij zit en welk stoel nummer dat kan ik niet vinden.1ste ik wil geen verzekering ik wil plaatsbewijs ik moest binnen een uur betalen dat heb ik gedaan het bedrag dat jullie zeiden en ik zou de concertbon opsturen naar jullie. Ik ben blij dat ik dat nog niet op de post heb gedaan. mijn reserveringsnummer is 110404-11056E op de andere staat 110404-11056D en de volgende staat weer 110404-11056D ik wil geen verzekering waar ik niet om vraag

Desired solution:

Dat ik de kaartjes krijg waarop staat op welke rij ik zit en wel stoel nummer en dat de verzekering vervalt. dat jullie me duidelijk laten weten wat de prijs is van die kaartjes. dat ik dan reservering geld voor jullie moet betalen dat is oke zolang dat een redelijk bedrag is. Ik vind als ik 134.45 betaal en ik stuur ook nog eens een concertbon in voot 12.50 dat is samen 146.95 dan is 21.45 extra kosten plus voor het bellen wel erg veel geld. Ik hoop op een antwoordt op deze vragen

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Bij de reservering kunnen onze medewerkers precies vertellen welke plaatsen er beschikbaar zijn. De kaarten worden vervolgens na ontvangst van de betaling toegestuurd.
De prijs is juist; wanneer de prijs €39,50 is, en de tweede kaart is gratis, is dat €19,75 per kaart. Dit is in dit geval op de kaarten vermeld. We betreuren dat dit kennelijk niet duidelijk is geweest.

All complaints of