Complaint: WAARELOOS

user-46698 on 12 April 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb iets besteld bij tellsell dus ik wacht op het pakje
Nu zijn ze 1x geweest briefje in de brievenbus ze komen morgen terug {hoelaat}? tussen 12 en 18 uur net waneer je de kinderen van school moet halen komen ze langs tja Niet erg slim>
bel je de servicedienst tja mevrouw kunnen ze niets aan doen. Ik zeg lever het morgen maar bij de buren af. Nee mevrouw dat mag niet heb handtekening van u nodig ter wel er op de e mail aangegeven staat dat het pakje ook bij de buren afgegeven kan worden DUS WAT DOEN JULLIE MOEILIJK
SELECKT VACHT

Desired solution:

Dat ze als je het aangeeft het gewoon bij de buren af kunnen geven. of evt s,avonds het nog eens proberen af te geven want dat doen ze staat op het briefje
VANMORGEN/MIDDAG/AVOND

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from Selektvracht

13 years ago - Geachte heer / mevrouw, Spijtig te vernemen dat u niet geheel tevreden bent met de dienstverlening van Selektvracht B.V. Ik kan u melden dat de meeste zendingen door onze bezorgers wel bij buren afgeleverd mogen worden. Uitzondering hierop vormen zendingen die door de verzender (in dit geval Tellsell) zijn verstuurd onder de bezorginstructie dat het "niet bij buren" mag worden aangeboden. Om te kunnen beoordelen of dit voor uw zending eventueel zou gelden, hebben wij meer informatie van u nodig. Wij willen dit graag voor u nakijken indien u ons een e-mail stuurt met uw adresgegevens of met de barcode (zendingsnummer, te vinden onder de streepjescode) van het pakket aan e-mailadres: parcels.customerservice@selektvracht.nl Hoe dan ook: indien de zending morgenmiddag niet bij u - of bij uw buren - kan worden afgegeven door onze bezorger, dan wordt het pakket op donderdag bij u aangeboden tussen 18.00 en 21.00 uur. Ik vertrouw erop u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Team

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of