My complaint:
25 Februari 2011 is abonnement ingegaan. Abonnementsgeld ad. €. 25,00 is reeds 2 maal van rekening afgetrokken.
Ondanks dat ik reeds 15 x gebeld heb met een gemiddelde telefoontijd van 15 min. á 15 ct, 25 x het modem op aanraden van CD gereset te hebben heb ik tot vandaag geen telefoon. Splitter moest er tussen uit, weer resetten en…
telefoon doet het < 1 min. en is daarna dood.
Heb de klacht ook 2 x per email gestuurd (geen reactie). Een aantal keren door CD beloofd dat ik teruggebeld zou worden….. Gebeurt gewoon niet!
Desired solution:
Zo spoedig mogelijk een werkende telefoonaansluiting.
En creditering van de abonnementskosten tot het moment dat de telefoonaansluiting werkt.
Wanneer dit niet lukt wil ik graag van mijn 2 jarig contract af.

