Complaint: 5 Levertijdverschuivingen en nog altijd geen wasmachine

user-46772 on 12 April 2011 about Redcoon Benelux in category Internetshops - Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 22-3-2011 de Samsung wasmachine WF8604NHWG besteld met een levertijd van 6 dagen.

Vandaag is het 11-4-2011; nog steeds geen wasmachine ontvangen. Wel 5 keer een levertijd verschuiving doorgekregen!! Men geeft nu aan op zijn vroegst op 17-4-2011 een machine binnen te krijgen. Meerdere keren mailcontact gehad met Redcoon. Men bied geen oplossing maar stuurt gewoon standaard emails terug. Vandaag na de 5e verschuiving zelf gebeld. Een hele arogante houding van Redcoon. Ze geven aan dat de schuld bij de leverancier ligt en bieden geen oplossing. Hierbij vergeten ze het feit dat dit product ook bij andere leveranciers/concurrenten is in te kopen. Wanneer Redcoon dus een fout maakt met betrekking tot de levertijd legt men het probleem bij de klant neer. Ik ga zo maar eens bellen met de rechtsbijstandsverzekering. Na 3 weken zonder wasmachine gezeten te hebben ben ik het zat! Toeleveranciers van Redcoon zijn wettelijk gezien ook voor risico van Redcoon!

Desired solution:

Levering van de Samsung wasmachine WF8604NHWG of een ander vergelijkbaar type uit de WF8604 serie.

****
Update d.d. 14-03-2010
Gisteren en vandaag contact gehad met Redcoon. Excuses gekregen voor de gang van zaken. Daarnaast bied men, als alternatief voor de niet leverbare WF8604NHWG, de WF8604AFV wasmachine aan. Deze zal maandag/dinsdag a.s. geleverd worden. Uiteindelijk toch nog een nette afhandeling!

All complaints of