My complaint:
Door voortdurende miscommunicaties heeft mijn moeder nu 2 pakketten van Canal Digitaal. Telefonisch is meermaals toegezegd dat er naar een oplossing wordt gekeken, maar uiteraard is daar niet op teruggekomen. Op 22 maart hebben we een uitgebreide brief opgesteld met daarin onze klachten en het verzoek om hier binnen 14 dagen op te reageren. De brief is aangetekend verstuurd. Tot op heden hebben we nog niets vernomen. Er wordt wel geld afgeschreven, maar zij heeft nog geen contracten ontvangen. Zij heeft totaal geen idee wat ze nu precies heeft. Ze heeft ook geen inlogcodes voor haar persoonlijke pagina.
Desired solution:
Allereerst zou een stuk bereikbaarheid prettig zijn. En dan wel met één persoon die daarna ook nog bereikbaar is en zijn/haar afspraken nakomt. Een ouderwetse dialoog dus. We willen graag dat de klachtbrief gelezen wordt en dat de problemen worden opgelost. Ik geloof niet dat de medewerkers van Canal Digitaal slecht van wil zijn, maar het ontbreekt wel aan het nakomen van afspraken.

