My complaint:
sinds drie maanden geen bezoring van folders
en de posthoorn
Desired solution:
dat het regelmatig word bezorgd
user-47504 on 20 April 2011 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post
sinds drie maanden geen bezoring van folders
en de posthoorn
dat het regelmatig word bezorgd
Message from from Klacht.nl
13 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp
Message from from Klacht.nl
13 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Beste heer/mevrouw,
Vanzelfsprekend willen wij graag uw klacht oplossen. Hiervoor hebben wij echter meer informatie nodig. Wij verzoeken u vriendelijk dan ook om via ons e-mailadres callcenter@netwerkvsp.nl contact met ons op te nemen onder vermelding van uw postcode en huisnummer. U kunt ons ook bereiken via telefoonnummer: 0900-8774636 (€10 cent per minuut).
Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Netwerk VSP