Complaint: Van kastje naar de Muur en terug

user-47605 on 21 April 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heb 23-12-2010 MTV Abonnement afgesloten bij Belcompany in gaande 12-2-2011 met nummer behoud.

Vandaag 21 april 2011 twee abonnementen per maand dit nu al 3 maanden
nog nooit zo duur gebelt.
Het Vodaphone abonnement met extra minuten en het MTV Abonnement.

Ergens is er iets fout gegaan met nummer porteren.
Echter Belcompany stuurt mij naar MTV, MTV stuurd mij naar Belcompany.

Klantenservice van Belcompany doet helemaal niet wil allen adres MTV geven om klacht te sturen. Nog nooit zou waardeloze dienst mee gemaakt !!!!

MTV Klacht gestuurd heeft achterstand met inscannen post dus de 5 dagen behandel tijd gaat niet in.

Bel Company per computer na aandringen klacht gestuurt via digitale snelweg, internet de 5 dagen behandeltijd werd 15 dagen want het is druk en toen u hoort wel.

Conclusie het oplossend vermogen van Belcompany is 0, het oplossend vermogen van MTV zijnde KPN is ook 0.

De grootste ergenis als je als consument 1 dag te laat bent heb je kosten wordt je afgesloten ben je wanbetaler maar als je een bedrijf als Bel Company of MTV, KPN bent kan en mag alles.

Ik begrijp dat er fouten met werken gemaakt worden of kunnen onstaan echter de onwil met het op te lossen en het op nummer 1 stellen van protocolen is onbegrijpelijk.

Iedereen die weet met welke gerechtelijke procedure dit het best te bestrijden is hoor ik graag.

Met vr groet,

Heer Nobel

Desired solution:

Simpel het nieuwe MTV abonnement stop zetten betalingen terug betalen cq terug draaien , een nieuw MTV abonnement met nummer porteren en een vergoeding voor de extra bel kosten sinds feb 2011.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Belcompany posted

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Beste Belcompany waarom kunt u nu wel reageren, echter de klacht is niet opgelost u stuurt mij weer van het Kastje naar de Muur. Opgelost is als alles is afgewerkt u verschuift u verantwoordelijkheid jegens mij nu gewoon door naar MTV. Als u vandaag het contract onbind mij schadeloos stelt dan is het opgelost !!!!!!!!!! Met vr groet

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Toen werd erg stil Heer Nobel

Message from Belcompany

13 years ago - Geachte heer Nobel, Helaas kunnen wij het niet voor u oplossen. Wij kunnen alleen herhalen dat de fout bij MTV Mobile gemaakt is en dat zij voor u bezig zijn om dit op te lossen, omdat u immers wel een contract heeft waar op staat dat u nummerbehoud wil. MTV Mobile zal u hier dan ook verder op berichten, aangezien u hen hier ook over benaderd heeft. Met vriendelijke groet, BelCompany Webcare

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Nobel,

op uw MTV contract staat duidelijk aangegeven dat u nummerbehoud wenst. Helaas heeft MTV dit echter niet juist verwerkt. Zij zijn de enige die dit nu alsnog goed kunnen verwerken. Vandaar dat u het advies gekregen heeft om dit bij hen neer te leggen. Dit is geweest op advies van MTV Mobile zelf, nadat wij dit bij hen hebben nagevraagd.

Uiteraard is het spijtig om te vernemen dat zij een achterstand hebben, maar wij vertrouwen er op dat zij dit alsnog zo spoedig mogelijk recht zullen trekken.

Namens BelCompany onze oprechte excuses voor dit ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

BelCompany Webcare
BC1103-702

All complaints of