My complaint:
Ik heb Internet en bellen aangevraagd bij Canaaldigitaal. Na ruim 6 weken werkte het nog steeds niet. Ik ben onderhand zo’n 30 euro kwijt aan belkosten en werd slecht geholpen. Ik heb vervolgens in een aangetekende brief aangegeven dat ik van het contract af wil omdat Canaldigitaal niet kan leveren wat ze beloofd hebben. Ik wilde graag ook alle gemaakte kosten vergoed hebben. Vervolgens krijg ik een antwoord dat ze het betreuren dat ik mijn abonnement voor TV-ontvangst opzeg. In de aangetekende brief heb ik duidelijk aangegeven dat ik de TV-ontvangst wil behouden (neem ik ook af van Canaldigitaal) en dat ik mijn internet- en bellen contract wil beëindigen. In de brief wordt niets gemeld over de mijn verzoek omtrent het beëindigen van het internet- en bellen contract. Na vele frustraties, energie en tijd blijft/wil Canaldigitaal niet begrijpen dat dit dus absoluut niet kan. Maandelijks schrijven ze wel het geld af voor internet- en bellen terwijl ik daarvoor niets geleverd krijg. Wat een onvoorstel klantonvriendelijk, bureaucratisch bedrijf dat er m.i. alleen op uit is om snel geld te verdienen zonder levering van enige service.
Desired solution:
Beëdiniging van in internet- en bellencontract, stopzetten van de maandelijkse betaling en vergoeding van alle door mij gemaakte kosten.

