Complaint: boekingskosten

user-47650 on 21 April 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

heb kaarten besteld kreeg brief terug dat datum afgelast was, moest nieuwe datum plannen heb dit de volgende dag gedaan, krijg na 14 dagen bericht dat ik hevt formulier niet opgestuurd heb, heb ik dus wel gedaan. kan nu natuurlijk nie de datum mee krijgen die ik aangegeven,krijg geld teru maar moet wel de boekingskostewn betalen, vind dit onrdelijk ze werken daar flink langs mekaar heen(gaf mevrouw aan telefoon toe), ik wil mijn geld terug ga dit ook bij radar melden j a de jong
janadejong@hetnet.nl

Desired solution:

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Afhankelijk van het betreffende evenement, kunnen wij voor u kijken naar de mogelijkheid van omboeking naar een andere datum. Als dat niet mogelijk is, zult u in aanmerking komen voor restitutie van de kaartprijs. De reserveringskosten worden in dat geval niet vergoed.

All complaints of