My complaint:
Er zou in week 15 geleverd worden, alles. We hadden een heel interieur uitgezocht: Bank, tv- meubel, twee vitrinekasten, een opbergkast, tafel, tv- tafel en 4 eetkamerstoelen.
We hebben moeten zeuren dat ze kwamen leveren in week 15. Want zij konden niet alles leveren, de eetkamerstoelen waren er nog niet. Uiteindelijk kwamen ze de dingen die binnen waren toch leveren in week 15. Maar er was vantevoren telefonisch afgesproken dat er pas betaald werd als alles kompleet was.
Komen ze de spullen leveren, splijt het hout van de tafel toen ze er een schroefje in draaiden en de bank had de verkeerde kleur.
Diegene die het kwamen leveren wilden wel dat er betaald werd. Sowieso kon dat niet meer geregeld worden met de bank want ze bellen twee dagen vantevoren op dat ze zaterdags komen leveren. En geen van ons had meer tijd om naar de bank te gaan, om dat met het geld te leveren.
Desired solution:
Na alle ellende:
zeuren om te komen leveren,
zeggen dat ze zouden bellen maar dat niet doen enz.
een schroef indraaien en het hout splijt
niet houden aan de afgesproken levertijd
Zou een geslaagde oplossing zijn:
Onze aanbetaling terug geven en verder niks meer met elkaar te maken hebben.