Complaint: Folderverspreiding

user-48045 on 26 April 2011 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Al lange tijd krijgen wij de folders op dinsdagavond of woensdag in de brievenbus. Wat al reden voor frustratie is, omdat er al acties lopen en je dus te laat bent. De laatste tijd (twee maanden ongeveer) zien we helemaal geen folders meer. Misschien een of twee keer in deze periode.

Desired solution:

In een andere wijk in Apeldoorn weet ik dat er op zaterdagmiddag al de folders op de mat liggen.
Ik zou het prettig vinden indien ze voor zondagnacht bij mij in huis zijn.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer/mevrouw,

Vanzelfsprekend willen wij graag uw klacht oplossen. Hiervoor hebben wij echter meer informatie nodig. Wij verzoeken u vriendelijk dan ook om via ons e-mailadres callcenter@netwerkvsp.nl contact met ons op te nemen onder vermelding van uw postcode en huisnummer. U kunt ons ook bereiken via telefoonnummer: 0900-8774636 (€10 cent per minuut).

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Netwerk VSP

All complaints of