My complaint:
ik bel omdat ik een abonoment wil velengen , en ik inmiddels al een dubbele kop ontvanger maar de reciever nog niet. heb hier een kaartje van dynalogic gebeld naar hun , en kreeg een antwoord wij hebben de reciever terug gestuurd naar canaaldigitaal . Ik naar canaldigitaal gebeld , alles uitgelegd ,wordt ik daar even als een schoft neer gezet.ik wil graag een oplossing ,lukt dat niet krijgen jullie alles terug en betaal ik geen ene cent meer . als het moet maak ik er een rechtzaak van
Desired solution:
ik wil gewoon de reciever die ze beloofd hebben bij verlenging verder ,een beetje meer respect aan de telefoon.Als ik mijn klanten zo behandel hou ik het niet lang vol. BEN BENIEUWD OF ER REACTIE Komt

