Complaint: wat een schoft aan de telefoon

user-48131 on 27 April 2011 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik bel omdat ik een abonoment wil velengen , en ik inmiddels al een dubbele kop ontvanger maar de reciever nog niet. heb hier een kaartje van dynalogic gebeld naar hun , en kreeg een antwoord wij hebben de reciever terug gestuurd naar canaaldigitaal . Ik naar canaldigitaal gebeld , alles uitgelegd ,wordt ik daar even als een schoft neer gezet.ik wil graag een oplossing ,lukt dat niet krijgen jullie alles terug en betaal ik geen ene cent meer . als het moet maak ik er een rechtzaak van

Desired solution:

ik wil gewoon de reciever die ze beloofd hebben bij verlenging verder ,een beetje meer respect aan de telefoon.Als ik mijn klanten zo behandel hou ik het niet lang vol. BEN BENIEUWD OF ER REACTIE Komt

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from Canaldigitaal

15 years ago - Graag ontvangen wij van u uw abonneegegevens zodat wij uw melding in behandeling kunnen nemen. Een smartcardnummer is voldoende. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,
Deze klacht is van ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of