Complaint: slechte – geen levering

user-48199 on 27 April 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wat een vreselijk slechte service van Zalando en Selektvracht. zit nu al 10 dagen op mijn bestelling te wachten. alles al betaald maar geen levering. Selektvracht zou al 3 keer langs zijn geweest maar ik was op alle momenten thuis en ze zijn niet geweest. Er is ook geen briefje achter gelaten. en nu vanavond weer thuis geweest maar er is wederom niemand aan de deur geweest en nu staat de status op de site van Selektvracht als geleverd…. Dit wordt dus doffe ellende… geen bestellingen meer bij Zalando voor mij. Zalando reageert de afgelopen dagen ook al helemaal niet op mijn emails.

Desired solution:

mn schoenen geleverd en een dik excuus. een heeeel dik excuus

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from Selektvracht

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, Spijtig te vernemen dat u niet geheel tevreden bent met de dienstverlening van Selektvracht B.V. Wij hopen uiteraard dat u uw zending inmiddels heeft mogen ontvangen. Om u eventueel nog van dienst te kunnen zijn vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice van Selektvracht onder emailadres parcels.customerservice@selektvracht.nl onder referentie 20110427224920. Graag ontvangen wij in uw mail uw adresgegevens en eventueel de pakketgegevens. Zodra wij uw email hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen om vervolgens met u naar een oplossing te gaan zoeken. Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Team

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Responded on 22 August 2011 at 07:53

Ik had gemeld dat ik de schoenen niet meer wilde hebben en dus afgezegd. Komen ze de schoenen toch tijdens mijn vakantie aanbieden. Afgegeven bij de buren. Heb ze niet meer terug gestuurd want was het zo vreselijk beu en was bang dat het weer verkeerd zou gaan. Triest eigenlijk

Selektvracht meldt dat er naar een oplossing gezocht zou worden. Excuus hebben ze absoluut niet gemaakt. ze zouden een onderzoek instellen en pas daarna zouden ze actie ondernemen. Daar heb ik niks meer van gehoord. Wel hebben ze me na lange tijd een mail gestuurd. Of het pakketje al aangekomen was. Erg onpersoonlijk allemaal en absoluut niet klant gericht.

Als ik tegenwoordig via internet bestel kijk ik eerst of Selektvracht de leverancier is. Als dat zo is dan bestel is ergens anders mits er een alternatief is.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of