Complaint: rekening gehad en geen klant zijn

user-48252 on 28 April 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb nooit een contract getekend met de nederlandse energiemaatschappij,toch hebben ze mij overgenomen.Toen ik weer terug ging naar mijn huidige leverancier eisten ze een boete van 350 euro.
Nu is er een deurwaarder ingeschakeld en moet ik ruim 700 euro betalen.

Desired solution:

Ik wil kwijtschelding van die 350 euro en een excuus brief van de gang van zaken.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of