My complaint:
sinds ik de nieuwe smardcard van canaldigitaal had ontvangen moet ik elke paar weken de card heractievieren. Naar het bellen met hun klantenservice word me gezegd dat het aan de smartcard liegt en ik heb een nieuwe gekregen. Maar het probleem is nog steds het zelfde.Nog een keer gebeld, nu word me gezegd ik moet een nieuwe ontvanger kopen….
Met de eerste smartcard had ik nooit problemen.
Desired solution:
dat de smartcard werkt zonder permanent te heractivieren en niet een nieuwe ontvanger kopen, de huidige is eerst 2 jaar oud.

