My complaint:
Onlangs heb ik een bestelling gedaan bij menatwork.com. Omdat ik vergat om binnen de 14 dagen te betalen, kreeg ik een herinnering. Omdat ik moest wachten tot mn studiefinanciering om deze te kunnen betalen, kreeg ik al snel (na 2 week) een brief van Lindorff. De vordering was overgedragen van afterpay naar Lindorff. Hier werd mij gevraagd meer dan 50% van het eigenlijke bedrag te betalen! 105 euro wel te verstaan, terwijl mijn eigenlijke bestelling 43 euro kost! Ik heb lindorff gebeld en ze kunnen niets voor me doen. Ik heb geen recht op een specificatie van de kosten en geen recht op een betalingsregeling. Het enige wat ze voor me kon betekenen was 2 week uitstel.
Ik heb geen poot om op te staan en voel me er echt flink ongelukkig onder. Omdat dit hoge bedrag behoorlijk onverwacht komt, ben ik niet in staat het te betalen.
Een incassobureau dat geen specificatie/overzicht kan geven van het openstaand bedrag is toch ronduit belachelijk?! Hadden ze er 170 van gemaakt, dan had ik ook niets anders kunnen doen dan moeten betalen. Ik vind het belachelijk dat een bedrijf gespecialiseerd in de financiele wereld mij geen overzicht kan geven van mijn eigen dossier. Dit is geen manier van doen!! Ook werd ik van tevoren op geen enkele manier gewaarschuwd voor deze kosten. Had ik dit geweten, dan had ik alles gedaan om dit te voorkomen!
Desired solution:
Een specificatie van de kosten is blijkbaar niet mogelijk. Een betalingsregeling ook niet. Ik heb geen poot om op te staan. Ik hoor graag van jullie wat jullie kunnen doen!