Complaint: Flink de dupe van Afterpay/Lindorff

user-48359 on 29 April 2011 about Afterpay in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Onlangs heb ik een bestelling gedaan bij menatwork.com. Omdat ik vergat om binnen de 14 dagen te betalen, kreeg ik een herinnering. Omdat ik moest wachten tot mn studiefinanciering om deze te kunnen betalen, kreeg ik al snel (na 2 week) een brief van Lindorff. De vordering was overgedragen van afterpay naar Lindorff. Hier werd mij gevraagd meer dan 50% van het eigenlijke bedrag te betalen! 105 euro wel te verstaan, terwijl mijn eigenlijke bestelling 43 euro kost! Ik heb lindorff gebeld en ze kunnen niets voor me doen. Ik heb geen recht op een specificatie van de kosten en geen recht op een betalingsregeling. Het enige wat ze voor me kon betekenen was 2 week uitstel.
Ik heb geen poot om op te staan en voel me er echt flink ongelukkig onder. Omdat dit hoge bedrag behoorlijk onverwacht komt, ben ik niet in staat het te betalen.
Een incassobureau dat geen specificatie/overzicht kan geven van het openstaand bedrag is toch ronduit belachelijk?! Hadden ze er 170 van gemaakt, dan had ik ook niets anders kunnen doen dan moeten betalen. Ik vind het belachelijk dat een bedrijf gespecialiseerd in de financiele wereld mij geen overzicht kan geven van mijn eigen dossier. Dit is geen manier van doen!! Ook werd ik van tevoren op geen enkele manier gewaarschuwd voor deze kosten. Had ik dit geweten, dan had ik alles gedaan om dit te voorkomen!

Desired solution:

Een specificatie van de kosten is blijkbaar niet mogelijk. Een betalingsregeling ook niet. Ik heb geen poot om op te staan. Ik hoor graag van jullie wat jullie kunnen doen!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Afterpay

Message from Afterpay

13 years ago - Geachte mevrouw Telkamp, Wij proberen al enige tijd om in contact met u te komen zowel telefonsisch als per post. Mogen wij u vriendelijk verzoeken om contact met ons op te nemen om tot een gezamelijke oplossing te komen met betrekking tot uw klacht. Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet, AfterPay B.V. 0513 744115

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Afterpay

Afterpay

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Naar aanleiding van uw bericht op deze site heeft AfterPay getracht in contact met u te komen om de door u geplaatste klacht te bespreken en op te lossen. Helaas hebben ondanks diverse pogingen u niet kunnen bereiken.
AfterPay streeft naar optimale klanttevredenheid waar het gaat om het achteraf betalen van online aankopen voor zowel webshop als consument! Graag willen wij dan ook alsnog in contact met u komen om gezamenlijk uw klacht te bespreken en op te lossen. Vriendelijk verzoeken wij u een e-mail te sturen naar specialdesk@afterpay.nl of telefonisch contact op te nemen met afdeling Special Desk van AfterPay . U kunt ons tijdens kantooruren bereiken op telefoonnummer 0513-744115.

All complaints of