Complaint: eindnota klopt niet

user-48406 on 29 April 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ook ik heb het probleem bij de NEM dat de eindnota niet klopt.Betalingen die ik gedaan heb staan er niet op. Tevens beweren hun mij een bedrag terug gestort te hebben alleen heb ik dit nooit ontvangen. telefonisch contact en schrijven heeft allemaal geen nut. In het laatste telefoongesprek is mij beloofd dat ik een overzicht van hun verwerkte betalingen zou krijgen zodat ik deze kon vergelijken met mijn administratie. Tot op heden is dat niet gebeurd. Wel kreeg ik vervolgens een brief van een door hun ingeschakeld incasso bureau. momenteel ligt alles bij mijn advocaat.

Desired solution:

inzage in de door mijn gedane betalingen in hun administratie, zodat deze vergeleken kunnen worden met mijn administratie. Alleen wanneer je dit aan NEM voorstelt willen ze niet meewerken.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw ,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of