My complaint:
Sinds ze over zijn gegaan op HDTV, is het drama met de zenders. Telkens vallen er zenders weg die over gaan op HD. Van Canaldigital een nieuwe decoder en kop gekregen maar niemand krijgt het ding aan de praat.Telefonisch kunnen ze me niet helpen en zeggen : zet de tv op sbs 6 dan heeft u binnen een uur beeld. Nou ik ben vanaf januari bezig met wachten maar nog geen HD beeld
Desired solution:
Dat ik alle zenders kan ontvangen waar ik voor betaal

