Complaint: geen beeld

user-48471 on 30 April 2011 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds ze over zijn gegaan op HDTV, is het drama met de zenders. Telkens vallen er zenders weg die over gaan op HD. Van Canaldigital een nieuwe decoder en kop gekregen maar niemand krijgt het ding aan de praat.Telefonisch kunnen ze me niet helpen en zeggen : zet de tv op sbs 6 dan heeft u binnen een uur beeld. Nou ik ben vanaf januari bezig met wachten maar nog geen HD beeld

Desired solution:

Dat ik alle zenders kan ontvangen waar ik voor betaal

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from Canaldigitaal

15 years ago - D.m.v. de juiste uitrichting zou het mogelijk moeten zijn de zenders te ontvangen. Dit geldt zeker voor de vrij te ontvangen zenders. Indien u problemen ondervindt met het uitrichten van uw schotel, adviseren wij u om hulp te vragen in de vorm van de klantenservice (0900-9323) en/of een dealer. Op www.ikverhuismee.tv wordt overigens alle informatie gegeven over zender en- frequentiewijzigingen. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,
Deze klacht is van ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of