My complaint:
mijn nieuwe philips decoder dsr 7141 die kanaal zelf aanbied voor 50,= euro en dus ben op aanbod ingegaan was beter voor ontvangst hmdm en mijn dsr 2211 heeft weg gedaan is wel een ramp ,traag en teletext geeft 1soms 2 pagina,s van b.v 6 pagina,s het laden en omslaan van pagina,s duurt ook lang een super miskoop waar veel mensen problemen mee hebben
Desired solution:
op zijn minst dat ik weer telext heb die werkt ,maar liever een goede decoder en geen verhalen we gaan een nieuwe update versturen maar wanneer ??? schrijf maar een aangetekende naar de directie help ook niet heb er 3 gekocht dagggg 150,= euro en geen oplossing
bellen wel correct hoe het is doet hij het al scotel staat verkeerd en kabel scart er uit halen maar niets werkt
jammer jammer ze melden sorry het is een bekend probleem
dan zijn wel de klanten de dupe ,het zou beter zijn om een andere aan te bieden evt met bijbetaling

