My complaint:
Ik heb in het begin een proefperiode gehad met Hdtv.
Helaas het geluid liep niet synchroon met de beelden. En zodoende niet verlengd. Logisch lijkt mij als je produkt niet goed is dat mensen daar niet mee door gaan.Dit is al het zoveelste incident. Na 4 satelietontvangers te hebben kunnen wegggooien (vanwegen aanpassingen julie kant)blijven jullie de mensen gebruiken als proefkonijnen. Doe dat ergens anders aub.Ik snap niet dat wij telkens de klos moeten zijn van jullie amateuristische praktijken.
Desired solution:
ik wil gewoon tv kunnen kijken en zo lang mogelijk. Ik betaal altijd netjes mijn contributie doen jullie nu eens wat goeds !

