My complaint:
Ik heb een afspraak gemaakt voor een nieuwe HD ontvanger. De monteur komt keurig volgens afspraak maar zonder ontvanger! Ze zijn op.
Nu 3 dagen verder heb ik nog steeds niets gehoord van CD, komt de ontvanger inderdaad morgen met de post? Telefonisch niemand te bereiken, op email wordt niet gereageerd. Maar ondertussen heb ik de betaalde zenders niet meer.
De man die ik wel sprak op het 0224 nummer gaf aan dat er nu teveel aanvragen zijn, dit traject al maanden geleden gestart is en dat de ontvangers uit Japan komen en daar vertraging is. Allemaal woorden, zet dan de zneders terug en compenseer de gedupeerden!
Desired solution:
Contact met Canaldigital!!!!!!!
Weten waar ik aan toe ben.
Gratis monteur voor het weekend!! voor als ik hem toch niet aan de praat krijg.
Compensatie voor alle ellende.

