My complaint:
bijna 3 weken zijn we nu verder nadat wij na een weekendje weg er achter kwamen dat opnieuw al onze zenders verdwenen waren , onder tussen hebben we allerlei belofte’s gekregen alleen waar het om draait is dat we nog steeds zitten te wachten op een nieuwe kop die het probleem verhelpt.
ook na diverse belletjes 2 weken geleden en toezeggingen nog steeds NIETS , dezelfde snelheid alwaar het signaal mee word doorgegeven.
1 ding werkt zeker heel goed bij C-D , de afschrijving die is keurig en netjes op tijd !!
Desired solution:
een compleet nieuwe aanbieder van degelijke producten , omdat wij in het buitengebied wonen waar glasvlies kabel nog uitgevonden word ben je aan 1 partij overgeleverd ,

