My complaint:
Beste canaal digitaal
Na veel telefoon verkeer a 80 euro was ik met een persoon overeen gekomen dat ik 5 maanden gratis een familie pakket zou krijgen als ik een jaar extra erbij zou nemen. Om op deze manier het verschil te delen voor het teveel afschrijven van mijn rekening i.v.m. het aflopen van het filmnet pakket aug 2010.Nu schrijven jullie gewoon weer af. Ik begin het een beetje beu te worden dat ik zoveel contact met Canaal digitaal moet zoeken. Om fouten recht te trekken die worden veroorzaakt door canaal digitaal. Ik Eis een credit van de teveel betaalde maanden van het filmnet pakket. Als ik geen fatsoenlijk antwoord krijg. Zal ik mijn rechtsbijstand gaan inschakelen en ga ik de gemaakte kosten op canaal digitaal verhalen en ook van de geleden schade en advocaat . Ik heb ook de opzegging van filmnet per 1 aug 2010 zwart op wit. En graag wil ik van u een handtekening of geluids tape waarin ik iets ben overeen gekomen. Kan je deze niet overleggen ga ik ervan uit dat we geen overeenkomst hebben. Heb je die wel dan heb je ook een tape met gemaakte afspraken.
Desired solution:
Mijn geld terug en alles weer normaal

