My complaint:
Afgelopen weekend heb ik mijn bestelling (verlenging + iPhone) gedaan via de website. Op de website stond dat er een 24u levering plaats zal vinden indien de telefoon op voorraad is. Na plaatsing van de order kreeg ik netjes een bevestigingsmail. Echter maandag kreeg ik een mail waarin stond dat mijn order nu pas in behandeling werd genomen (ik zat dus maandag voor niets thuis te wachten op mijn pakketje) Goed dinsdag de volgende poging en nieuwe hoop op mijn pakketje. Ook nu weer geen pakket maar een bericht dat de order akkoord en compleet was. Na weer een mail gestuurd te hebben en niets te hebben ontvangen op dinsdag kreeg ik woensdag bericht dat er zsm een koerier contact zou opnemen voor het maken van een afleverafspraak! Ook niet woensdag dus, maar op zijn vroegst donderdag! Bijna een week na het plaatsen van mijn order kan ik mijn telefoon dus tegemoet gaan zien…als ik het mag geloven want eerst zien en dan geloven…
Bovendien is mijn verlenging vandaag al ingegaan terwijl ik mijn nieuwe telefoon nog niet eens heb. Ook heb ik aangegeven dat mijn huidige telefoon kapot was (in een email) en werd er toch door de koerier gebeld voor het maken van een afspraak…gelukkig had ik net een toestel van een vriend te leen want anders ben ik erg benieuwd hoe de afspraak dan gemaakt zou zijn?
Desired solution:
Voor betaling aangeven dat orders geplaatst in het weekend pas maandags in behandeling worden genomen en zeker geen toezegging doen in de 24u levering!! Of anders voorstel doen om naar dichtstbijzijnde filiaal te gaan waar ze wel op voorraad waren...dan had ik hem zaterdag al in huis gehad...ik woon vlakbij de Belcompany in Nieuwegein dus als het had gemoeten had ik daar langs kunnen gaan.
Verlenging pas in laten gaan op de dag van levering toestel en tegoedbon o.i.d. op accessoires? Heb nu al 3 dagen vrij genomen voor de bezorging van mijn telefoon, en hoorde pas vandaag per mail dat dat niet had gehoeven...
Erg jammer, dit was mijn eerste kennismaking met Belcompany..