My complaint:
Een aantal weken terug was de helft van de zenders niet meer te ontvangen. Ons werd geadviseerd een nieuwe hd sateliet ontvanger aan te schaffen. Na aanschaf van een nieuwe ontvanger van € 190,= gisteren weer de helft van de zenders weg. Gebeld met de servicelijn. Tot 3 x toe werd de verbinding na 10 minuten verbroken. Vandaag maar weer geprobeerd. Of ze zijn niet te bereiken. of je staat weer tientallen minuten in de wacht tegen het fantastische tarief van 0.15 ct per minuut. Nu maar een andere manier geprobeerd door via de klantenservice “aanschaf nieuw abonement” contact te krijgen. “Wij verbinden u door mijnheer met de service afdeling” na 20 minuten de verbinding zelf maar verbroken.
Het is toch schandalig dat je een klantenservice hebt die niet te bereiken is. Het zegt waarschijnlijk iets over de kwaliteit van de producten die ze aanbieden (althans op papier dan verkopen) dat de klantenservice overbelast is.
Desired solution:
Afschaffen van het dure tarief van de klantenservice, want een service afdeling kan ik dit niet meer noemen. en een restitutie van de abonnementskosten over de periodes van niet te kunnen ontavangen van de diverse zenders en terugbetaling van de aanschaf van de satelietontvanger, want het blijkt geen reet te hebben geholpen.

