Complaint: Niet uitleveren telefoon door nalatigheid Belcompany

user-48703 on 05 May 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Afgelopen vrijdag bestelling geplaatst. Zondag wijziging persoonsgegevens doorgegeven om problemen bij uitlevering voor te zijn.Hiervan ook bevestigingsmail gehad. Nu net koerier aan deur gehad en geen telefoon in ontvangst mogen nemen aangezien Belcompany gegevens niet juist op contract heeft aangepast!!! Zit nu dus al een week te wachten op nieuwe telefoon!

Gewenste oplossing

Ik eis vandaag nog mijn telefoon in ontvangst te kunnen nemen!
Dit is wederom een nalatigheid van Belcompany zelf!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Message from Belcompany

13 years ago - Goedemorgen, zoals het er nu naar uit ziet, heeft de koerier ontrecht uw bestelling niet afglevered. Onze internetshop is nu in contact met de koerier om te proberen dat zij vandaag opnieuw de bestelling bij u aanbieden. Met vriendelijke groet, BelCompany WebCare

Comment by poster of the complaint

13 years ago - De koerier gaf aan dat ik moet kunnen aantonen dat ik getrouwd ben. Ik zou echter niet weten waar mijn trouwboekje is en kan dat dus niet aantonen. Het contract moet dan maar gewoon op mijn meisjesnaam gezet worden, dit zou alle problemen moeten oplossen. Ik zie de koerier graag zsm verschijnen. Graag hoor ik hoe laat zij komen zodat ik niet weer de hele dag thuis hoef te blijven. M.vr.gr. C. Postma-Stadhouder

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Net gebeld door koerier. Zij kunnen pas morgen langskomen omdat zij hun koerier niet terug willen sturen. Ik ga ervan uit dat jullie met een betere oplossing kunnen komen! Absoluut geen reclame dit, en dit is nog maar mijn kennismaking met jullie...Erg teleurstellend en frustrerend. Mijn zoon heeft vakantie en we zitten nu al de hele week thuis in afwachting van de levering. Ik wil morgen graag weg kunnen met hem om in elk geval nog 1 dag iets leuks te kunnen doen. Hopelijk hiervoor jullie begrip en medewerking! Desnoods aanmaak van een nieuw pakket dat door medewerker persoonlijk wordt langs gebracht of ophalen in filiaal vandaag in Nieuwegein...dit is echt heel vervelend allemaal.

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Ik krijg net de melding dat de klacht opgelost zou zijn???? Ik wil vandaag mijn telefoon ontvangen dus naar mijn weten is er zeker nog geen oplossing!

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Uw oplossing verbaast mij? Oplossing??? Als ik inlog bij Vodafone zelf, zie ik gewoon mijn meisjesnaam, dus volgens mij is wat u zegt niet waar en staat bij Vodafone wel gewoon mijn meisjesnaam bekend. Als ik nu mijn order annuleer kan ik wel meteen een nieuwe bestelling plaatsen en bij de shop mijn telefoon ophalen. Ik ben dus van mening dat er wel degelijk vandaag nog een telefoon geleverd kan worden, al moet u hier zelf naartoe komen om de telefoon te leveren.

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw,

omdat u reeds een contractant bij Vodafone was, konden wij geen aanpassing doen op het contract zelf. Wel hebben wij dit in onze systemen aangepast. Omdat u echter met een andere naam bekend staat bij Vodafone, dan wat er op uw legitimatiebewijs staat, en u de andere naam ook niet kon aantonen via bijvoorbeeld een trouwboekje, kon de koerier niet controleren dat u daadwerkelijk de contractant was.

De koerier zal de uitzondering maken door de order wel af te leveren, ondanks dat de naam afwijkt, maar dit gaat niet meer vandaag lukken. Omdat er al een order is aangemaakt en alles geregistreerd staat, kunnen wij dit ook niet vanuit de winkel alsnog geregeld krijgen voor vandaag.

Onze oprechte excuses voor deze extra vertraging, maar helaas kunnen wij dit niet vandaag nog afgeleverd krijgen bij u.

Met vriendelijke groet,

BelCompany

All complaints of