Complaint: onterechte incasso

user-48774 on 05 May 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In september 2009 is tot tweemaal toe een bedrag van 85 euro onterecht van mijn rekening afgeschreven. Ik ben GEEN klant van NL Energie. Eerste keer is door bank direct teruggehaald. NL Energie belooft incasso in te trekken en geld terug te storten. Eerste is gebeurd, tweede nog altijd (mei 2011) niet.
Daarnaast: op een klachtbrief geschreven in december 2010 is nooit gereageerd. Niet netjes!

Desired solution:

Terugstorten van geïncasseerde bedrag van 85 euro. Nog mooier zou zijn dat daar door mij betaalde rente (is afgeschreven van verbouwingshypotheekrekening) bovenop komt. Excuses zou geen overbodige luxe zijn.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw ,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of