Complaint: al 8 weken weg

user-48874 on 06 May 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb 8 weken geleden mijn blackberry laten opsturen omdat hij kapot was gegaan. Dat is niet door mijn schuld gekomen. De verkopers van Belcompany zeiden dat het 4 tot 6 weken zou duren. Ik ben daar accoord mee gegaan. Ik wacht nu al 8 weken en mijn blackberry is nog steeds niet terug.

Desired solution:

Dat mijn blackberry binnen nu en 4 werkdagen terug is.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from Belcompany

13 years ago - Goedemorgen heer Vorderman, Naar aanleiding van uw bericht willen wij u verzoeken om contact met onze klantenservice op te nemen via nummer 0318-569 852. Uw melding staat bij ons geregistreerd onder nummer BC1105-236, geeft u dit nummer alstublieft door bij het telefoongesprek. Zou u ons dan tevens het reparatienummer willen doorgeven van uw reparatie, zodat wij kunnen nagaan waar uw toestel zich op dit moment bevindt en hoe lang de reparateur aangeeft dat dit nog kan duren. Met vriendelijke groet, BelCompany WebCare

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben helaas niets meer van u vernomen.
U kunt ons uiteraard nog steeds bereiken via nummer 0318-569 852.
Uw melding staat bij ons geregistreerd onder nummer BC1105-236, geeft u dit nummer alstublieft door bij het telefoongesprek.

Zou u ons dan tevens het reparatienummer willen doorgeven van uw reparatie, zodat wij kunnen nagaan waar uw toestel zich op dit moment bevindt en hoe lang de reparateur aangeeft dat dit nog kan duren.

Met vriendelijke groet,

BelCompany WebCare

All complaints of